Filmy pocałunek, palenie papierosa, lotnisko

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje pocałunek, palenie papierosa, lotnisko. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

James Ballard powoduje wypadek samochodowy, dzięki któremu nawiązuje romans z atrakcyjną i tajemniczą Helen i wkracza w szokujący świat ludzi ogarniętych obsesją wypadków samochodowych. James odkrywa, że niebezpieczeństwo, zapach skóry, metalu i palonej gumy mają w sobie coś perwersyjnie erotycznego.

Drive My Car

6,3
8,2
Mistrzowska adaptacja prozy Murakamiego w reżyserii Ryûsuke Hamaguchiego, który z impetem wkroczył do grona najważniejszych twórców światowego kina. Drive My Car, oparte na opowiadaniu ze zbioru "Mężczyźni bez kobiet", to intymna opowieść o złożonej relacji miłosnej wybitnego aktora i reżysera z kobietą, która skrywa przed nim wiele tajemnic. Hamaguchi opiera swój film na precyzyjnych dialogach i świetnie narysowanych postaciach. To historia o bezwarunkowej akceptacji bliskiej osoby oraz siebie samego i swoich niedoskonałości, jednocześnie piękna i wzruszająca oda do życia. Drive My Car jest wyrafinowanym, rivette’owskim z ducha kinem drogi, w którym życie odbija się w sztuce – teatrze i literaturze.
Film składa się z trzech opowieści, które łączy miejsce akcji - ubogi Arcade Hotel w Memphis, Tennessee. Zjawiają sie tu: podróżująca po Stanach i cierpiąca na bezsenność Włoszka, bezrobotny mężczyzna, usiłujący po przypadkowym zabójstwie barmana skryć się przed policją oraz para młodych Japończyków, fanatycznych wielbicieli Carla Perkinsa i Elvisa Presleya, pielgrzymująca do rodzinnego miasta ich idoli.


Przez przypadek Chester zostaje wzięty za kogoś innego i wchodzi w posiadanie tajnych materiałów. Jedyna kopia tych dokumentów obecnie jest tylko w głowie naszego bohatera. Jednak Chester traci pamięć. Zostaje wysłany do klasztoru, gdzie jest zioło, które ma przywrócić i polepszyć mu pamięć...
Diego (Yves Montand) jest jednym z głównych przywódców hiszpańskiej partii komunistycznej. Jedzie do Paryża (gdzie mieszka) z misji w Madrycie. Został zatrzymany na granicy przy kontroli tożsamości, ale udaje mu się przejść dzięki Nadine (Geneviève Bujold), córki mężczyzny, którego paszport jest wykorzystany przez niego. Kiedy przybywa do Paryża, zaczyna poszukiwania jednego ze swych towarzyszy, Juana (Jean-François Rémi), by uniemożliwić mu wyjazd do Madrytu, gdzie mógłby zostać aresztowany przez policję Franco.

Basen

6,5
Thriller erotyczny rozgrywający się w plenerach południowej Francji. Sarah (Charlotte Rampling), angielska autorka kryminałów, ma na koncie serię bestsellerów, które przyniosły jej sławę i pieniądze, ale nie zaspokoiły twórczych ambicji. Jest sfrustrowana i zniechęcona. Rozmawia o tym ze swym wydawcą, Johnem (Charles Dance), a ten proponuje, by oderwała się od codzienności i wyjechała na czas pisania kolejnej książki do jego domu w Prowansji. Wraz ze zmianą miejsca akcji zmienia się też kolorystyka filmu - zgaszone, surowe barwy Londynu ustępują miejsca ciepłym, rozświetlonym kolorom Luberon, gdzie autorka odpoczywa i szybko rozpoczyna pracę nad nową powieścią. Jej spokój zostaje jednak zburzony niezapowiedzianym przyjazdem córki Johna, Julie (Ludivine Sagnier). Zuchwałe zachowanie młodej dziewczyny i jej całkowity brak jakichkolwiek zahamowań bardzo irytują Sarah, co w końcu doprowadza do wzajemnej wrogości. Im dłużej jednak pisarka obserwuje dziewczynę, tym bardziej jest jej ciekawa. A ciekawość podsyca wyobraźnię, wyzwala seksualne sny i marzenia...
Kiedy w połowie lat 90. Asli (Canan Kir), błyskotliwa studentka medycyny, spotyka charyzmatycznego Saeeda (Roger Azar), jest to miłość od pierwszego wejrzenia. Pobierają się, a Asli obiecuje Saeedowi, że będzie mu lojalna i nigdy nie ujawni jego sekretów. Ich przyszłość rysuje się w jasnych barwach, ale w miarę zbliżania się XXI wieku Saeed podejmuje decyzję, która nie tylko zrujnuje marzenia Asli, ale wstrząśnie całym światem.

Bliżej

7,1
Błyskotliwa, romantyczna i zarazem niebezpieczna historia miłosna o przypadkowych spotkaniach, niespodziewanych i gwałtownych namiętnościach, pociągu i zwykłych zdradach. Bliżej, stanowiący adaptację nagrodzonej sztuki teatralnej Patricka Marbera, jest historią czwórki nieznajomych, których losy przypadkowo splatają się ze sobą.
Jacob Petersen, pełen ideałów dyrektor upadającego sierocińca w Indiach, poświęcił życie opiece nad porzuconymi na ulicach dziećmi. Kiedy nad sierocińcem zawisła groźba likwidacji, Petersen dostaje niezwykłą ofertę pomocy. Nieznany duński biznesmen Jørgen, proponuje mu dotację w wysokości 4 milionów dolarów. Istnieje jednak pewien dziwny warunek.
Meg Ryan powraca do gatunku, który uczynił z niej gwiazdę, czyli komedii romantycznej. Po raz pierwszy występuje w duecie z Antonio Banderasem, niezrównanym w rolach niepokornych amantów. Razem stworzyli na ekranie niezwykłą parę, od której po prostu nie można oderwać oczu! Marty, w postać której wciela się Ryan, była czterdziestoletnią, niezadowoloną ze swojego życia kobietą, która pewnego dnia postanowiła wziąć los w swoje ręce. Przechodzi całkowitą metamorfozę i staje się niezwykle atrakcyjną, seksowną i pewną siebie kobietą, przyprawiającą mężczyzn o szybsze bicie serca. Do jej drzwi nieustannie dobija się tłum adoratorów, którzy z miłości sterczą całą noc pod jej domem, wyśpiewując serenady. Jej syn nie do końca potrafi zaakceptować wyzwoloną mamę, jednak prawdziwe kłopoty zaczynają się dopiero wtedy, gdy okazuje się, że jedynym wielbicielem, którego Marty traktuje poważnie jest tajemniczy Tommy.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…